February 11, 2009

Kerinduan yg mengigit perasaan

Anak-anakku: Selama beberapa hari dikejauhan ini telah mengajar baba erti sebenar Ukhwahfillah. Ketiadan antum disisi amat terasa sekali kehilangan. Samalah dengan anak dan isteri dirumah. Malam sungguh indah dengan tahajjud…memang setiap hari bila baba sampai kesurau masih gelap lagi. Teringat masa baba belajar di UKM dan UiTM (master)dulu. Kekadang baba lihat kembali video yang izat buat tu..kadang tanpa disedari baba tersenyum sendiri tetapi mata ini berkaca…..melihat telatah kalian. Macam tak betul ke baba ni.???...wallahhi.. Allahuakhbar. Hanya Allah sahaja yang tahu….Walaupun begitu setiap hari sebahagian dari antum sentiasa berhubung dgn baba melalui SMS. Kakau takpun baba akan bertanya kabar kalian. Lihatlah video-video yg baba letak dibawah tu. Nak download tu silakan. Lepas tu baba akan buangkan…Utk mengelakkan blog ini berat bila nak access masuk…

2 comments:

syabab islam said...

salam baba..
diri ini juga merindui saat bersama baba. sungguh terasa ketiadaan baba di sini. semoga baba sentiasa di bawah naungan cinta Allah.. doakan kami anak2mu di mizan..

Anonymous said...

salam Baba..
Ana jua merindui Baba. walaupun tidak melaui SMS dan pertemuan tetapi cukuplah melalui doa yang tak putus2 mengharapkan semoga ukhuwah ini semakin utuh di bwh payung rahmat Allah..
walaupun diri ini jauh dari Baba..
salam rindu dari anakmu..

GENGAMAN WAKTU DAN KETIKA