November 21, 2010

SPM 2010

Esok (23 Nov)semua pelajar tingkatan 5 akan menghadapi SPM. Sek Men Islam Aman (SMI Aman) juga tidak ketinggalan dimana 18 orang pelajarnya akan menduduiki peperiksaan yg penting ini. Saya sebagai Pengerusi Lembaga Pengurusan SMI Aman ingin mengucapkan selamat menempoh peperiksaan dengan jayanya. Saya juga mendoakan moga Allah lapangkan dada, diluaskan kefahaman dan dimudahkan segala-galanya. Moga semuanya mendapat kecemerlangan yg setinggi2nya demi mengangkatkan nama SMI dan nana Islam juga.


Barisan Mualimah; Terimakasih kerana telah memberi segala-galanya demi anak2 kami dan demi kecemerlangan masa depan mereka bersama Islam. Moga Allah akan memberikan pahala akan berkekalan kepada antum.

Utk Along...setiap hari lepas solat,tahajjud dan dhuha baba mendoakan kejayaan Along. Semasa mula memegang jawatan 'head boy' dulu baba/umi percaya Along boleh 'perfom', walaupun pada masa itu nampak along tidak berkeyakinan. Tetapi sekarang semuanya telah terbukti Along telah berjaya melakukannya dan menjadikan anak dan remaja yg matang dan membanggakan Baba dan Umi.

No comments:

GENGAMAN WAKTU DAN KETIKA