August 17, 2012

Saat bicara sama kamu...

Saat ini aku agak sibuk, Tahun ini lelahku mengmimpit waktu, kebelakangan ini tangan ku tak punya banyak waktu utk berlari atas papan kekunci ini...namun Kamu baru saja hadiahkan pada ku...(dengan izin tuanMu dan kekasihKu juga). Dan satu lagi hadiah yg kau bawa bersama dengan kedatanganmu kali ini bahawa puteri kesayanganku sudah bergelar Hafizah,walaupun hanya 8 bulan berada di DQ. Sesungguhnya hadiah ini lebih mahal dari dunia dan seisinya kerana dia bakal berikan syafaat bagiku di akhirat nanti. Terimakasih atas rahmat yg hadir bersama kehadiranMu. Banyak kali aku menangis dalam pelukkanMu ini. Lantaran aku tak sempat melayanMu sebaiknya. Namun hanya kamu saja yg dekat dihatiku yg menjadi teman bicaraku di malam gelap dalam tahajjudku. Maafkan aku. Tapi esok kamu akan pergi dan pergi jua. Hukum alam yg tak bisa siapapun menghalangnya. Aku pasrah dalam harap agar kamu datang lagi kekamar hatiku diwaktu yg dijanjikan nnti. Aku tetap mengharap dan menanti  kamu muncul lagi didepan pintu hati ku ini lagi...Kau pasti datang kerana aku telah siapkan rumahmu dalam hatiku ini. Aku belum puas bicara sama kamu.RAMADHAN.

No comments:

GENGAMAN WAKTU DAN KETIKA