June 7, 2010

Dairi Jun (cuti semester)

Cuti Semester Kali ini agak subuk juga.

3 June: Konvo IPG Kampu Sultan Mizan
-Semua pensyarah terlibat
-Dapat jumpa dan ucapkan tahniah kepada xstudent yg telah posting
4-6 June: Mukhayyam IPT
-Fiq Aulawiat (Pak fahri)
-Manusia dan kebenaran (Akhi Saidi)
-perjalan misteri-tentang sungai dan dakwah
-Orang asli (komunikasi dan dakwah)
-bee farm (Madu dan Al-Quran)

7-9 June: Grand Continental Hotel, K Terengganu bersama k cah.
10 June balik rumah sat ambil anak bersiap utk balik kampung (pahang).
11 June: Mukhayyam Pusat Pend Aman (PPA)di Lata Belatan
-Semua guru SRI dan SMI terlibat
-Baba kena buat pengisian slot ESQ-"Kembalilah"
11-14 june: balik Pahang bersama anak2.
15-16 June: Masuk Pejabat sat: bagi lecture utk Kursus Induksi
19-20 june: ke KL majlis pelancaran IM

Minggu akhir cuti datang pejabat untuk persiapan sem julai 2010 dan minggu orientasi pelaajr baru program persediaa Ijazah,Iajzah Sarjanamuda Pend. Dan KPLI

6 comments:

Anonymous said...

semoga setiap detik yang berlalu mendapat mardhatillah

Jantan Keparat said...

bagus!
semuanya dipnuhi dgn xtvt

Alumni SMK Keroh said...

Assalamua'laikum.

semoga cikgu Zul terus maju dalam lapangan dakwah. Ikatlah ilmu dengan menulisnya.

salam ukhuwwah dari kami, ALUMNI SMK KEROH, wassalam

Abuuwais said...

wahhh sapo yg bg komen dr Alumni KEROH tu?...sy sebenarnya rindu sangat dengan antum semua. Rindu juga pangilan "Cikguuuuu..". Itulah pangilan keramat bg diri ini. Bila dah jadi pensyarah ni..asyik enci...encik jer. Ada yg pangil baba tu..ok cikit. Tu lah mereka anak2 saya di Kampus Mizan. Apapun dimana saja kita berada... memberilah sebanyak2nya, "berikan hati kita kepada mereka nescaya mereka akan berikan hatinya kepada kita".
semenjak 1/8/1998 hari pertama menjejak kaki di keroh banyak sekali memori indah. hingga hari ini hubungan saya dengan orang2 disana masih kukuh. P nik Kok, Nasir, Nudin, Amir, che Ka,Cg Li, K Yam..Kamal Pok Teh, edii dan bla2.. Musin buah...wahhh best...durian kunyit. Kalau mudik kehulu mesti singah keroh angkut kawan2 semua...masuk kebun durian...kalau tak penuh naza/bonet tu tak sah. pah tu di bahagi2kan...makan ramai2.
Keroh tetap dihatiku...he he..nanti sy pangil buat reunion ke teratak Bukit Villa, rumah saya di K Kerian. Kalau takat 70 orang tu boleh muat kot. Nak tak?. boleh laaa kita bakar kambing...sama sama. Yg dah kahwin tu bole bawa bini sekali...he he. Boleh lah set masa...sy sedia terima jer bila2 masa. Jumaat lepas sy tahu antum ada buat reunion, saya pada masa tu ada Mukhayyam IPT kelantan. Kul 12 30 melewati keroh...Cek Point 2 kami di Lata Rex, air terjun. Kul 2 saya kena bagi tazkirah... "sungai dan dakwah"...nanti baca saya akan tulis tazkirah saya itu dalam posting akan datang... Ok jumpa lagi.

mawar puteri said...

Assalamualaikum...semoga diberkati Allah selalu..amin

Alumni SMK Keroh said...

an-nahl, ayat 125.. insya'ALLAH, buat semua yang bergelar daei..

GENGAMAN WAKTU DAN KETIKA

Gengaman waktu dan ketika. 8-8-16. Gengaman terakhir saat melepaskan ayah tersenyum mengadap rabbnya... Kematian mengajar kita erti &quo...