February 9, 2011

Pindah....


Untuk makluman semua pelajar yang belum lagi tahu bahawa saya telahpun pindah bilik baru di bilik Kawalan Kualiti (MQA). Aras satu atas Makmal Bio. Bilik saya bukan lagi bukan lagi di Jabatan R&D. Dalam bulan Januari lalu saya banyak mengambil masa utk pindah barang dan mengemas tempat baru. InshyaAllah bilik baru ni lebih luas dan selesa. Bagi pelajar yang ingin bertemu dengan saya silalah ke bilik baru saya...walaupun pintu luar sentiasa tertutup. Harap maalom.

Bilik baru tiada access internet, wireless pun sangat lemah,Broadband pun saya dah terminatekan kerana sudah ada wireless stremyx di rumah. So bagi aplikasi e-consultasi bagi pelajar praktikum yang dibawah seliaan saya mungkin akan menghadapi masalah kelewatan dan kelambatan. Harap maalom maaf.

No comments:

GENGAMAN WAKTU DAN KETIKA